synkowo

synkowo

poniedziałek, 8 października 2012

Było.

Było cudownie, perfekcyjnie. Spodziewałam się, że stres nadejdzie i to było największym zaskoczeniem. Ani razu nie ścisnęło mi żołądka, ani razu serce nie przyspieszyło. Wszystko wyszło bardzo naturalnie, wspaniale. Od mszy i przezabawnego kazania świetnego księdza, po zabawę do rana. O 4 gdy dj-wodzirej wyłączył muzykę na parkiecie wciąż pozostawało ponad 20 osób chłonnych zabawy. Suknia podarta i czarna u dołu, ale to znak, że się dobrze bawiłam, praktycznie nie schodziliśmy z parkietu przez całe wesele. Syn przeżył rozstanie nadzwyczaj dobrze, był pod kościołem tuż po ślubie, choć lekko padało, nie bardzo wiedział, co się dzieje, gdy wzięliśmy go na ręce. Spał pięknie całą noc, nianie nie mogły wyjść z podziwu, jakie mamy grzeczne i bezproblemowe dziecko. Ani razu nie zapłakał, nie okazał tęsknoty za nami, świetnie bawił się z opiekunkami. Było idealnie!



13 komentarzy:

  1. :DDD
    Piękna suknia!!!
    ja tez swoją podarłam/a raczej inni mi podarli na parkiecie suknię/ ale warto było :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ogromne gratulacje :) cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko idealnie dobrane i widac ze jestes szczesliwa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknei wyglądałaś! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie się prezentujecie!
    Super, że wszystko się udało.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka niby skromna ale jaka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy:D
    Ale cu-do-wnie wyglądałaś!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujemy ! Cieszymy się bardzo że wszystko wyszło idealnie, wyglądałaś naprawdę pięknie !!! Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak! Suknia totalnie w moim guscie! Piekna!

    Wszystkiego najlepszego! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam serdecznie za miłe słowa i gratulacje! :) Dochodzimy do siebie po niezwykle udanej zabawie, z nutką żalu, że tak szybko minęła :) Czekamy na profesjonalne zdjęcia, na pewno wrzucę kilka na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Wyglądałaś cudnie! Ja - jako "sceptyk" wobec ślubów, a najbardziej wobec sukni ślubnych ;) - powiem ci szczerze: ta koronka wygląda jak marzenie! Oby takie było całe małżeństwo :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie, że wszystko się udało :) wszystkiego dobrego... na tej samej drodze życia :) żeby było jak na Waszym ślubie i weselu - perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję!
    P.S. Piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń