synkowo

synkowo

poniedziałek, 11 marca 2013

Dwa.


Dwa lata temu o godzinie 16.40 na świat przyszedł nasz Syn. Jeśli istnieje pamięć doskonała, to taką właśnie posiadam jeśli mowa o tym dniu. Pamiętam go z każdym szczegółem, od momentu lekkich skurczy już w nocy, po dzień następny. Na śniadanie zjadłam Danio z bułką, pomalowałam paznokcie na czerwono, wypiłam kawę i nieświadoma tego, że jeszcze tego samego dnia zostanę Mamą i że od tej magicznej 16.40 moje życie zmieni się nie do poznania wraz z jeszcze wtedy nie-mężem pojechaliśmy do szpitala pewni, że to fałszywy alarm. Nasza pewność  ulotniła się jednak w sekundę po zbadaniu mnie przez ginekologa, który to stwierdził, że jest już rozwarcie i regularne skurcze i że jeszcze tego samego dnia urodzę. Byłam w  35 tygodniu ciąży. Później wszystko działo się błyskawicznie, nie-mąż pojechał po moją niespakowaną torbę, którą pakował mi na telefon, a owy telefon zgubił. A gdy wrócił, chwilę później chlusnęły ze mnie wody i skurcze były coraz mocniejsze. Rodziłam niecałe 5 godzin i o 16.40 poczułam ciepłe ciałko na swojej piersi i wybuchnęłam niepohamowanym płaczem szczęścia. To był i zapewne do końca życia najpiękniejszy dzień jaki dane mi było przeżyć. Dziś mija dwa lata od tego dnia, a ja pamiętam go, jakby był wczoraj. I za każdym razem, gdy o nim myślę, wzruszam się i marzę, by móc jeszcze kiedyś się tak poczuć, jak tamtego dnia. Mam nadzieje, że będzie mi to dane. Synku, a Tobie z okazji ukończenia drugich urodzin życzę, byś był zdrowy i szczęśliwy!



10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Tymusia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najpiękniejszego Słodziaku!!!Przesyłamy wirtualnego żółwika od kumpla Nikosia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto Lat, Sto Lat! Niech Ci się wszystkie sny piękne spełnią!

    Ja czasem mam wrażenie że dopiero co rodziłam syna :)To takie wspaniałe a jednocześnie tak szybko uciekają te chwile maleńkości że aż przerażające!

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz dwa????? Wszystkiego naj, najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego Dwulatku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia i szczęścia x2 bo masz DWA LATKA :)))

    Fantastycznie napisałaś, rzeczowo i wzruszająco - ani jednej zbędnej literki :)))

    RADOŚCI W ORGANIZOWANIU PRZYJĘCIA :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochani, ściskam Was najmocniej. I wzruszam się czytając o porodach, bo tez pamiętam swój z dokładnością (mam wrażenie do nanosekundy).Sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. WSZYSTKIM w imieniu Tymka i swoim dziękujemy za miłe słowa i życzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego!!! Sciskamy i calujemy Tymka w dniu 2 urodzin!!!
    Niech rosnie zdorwo i szczesliwie :)

    A ja chcialabym pamietac wszystko z dnia porodu, niestety trwal dosc dlugo a nieprzespana noc przed narodzinami kompletnie mnie wykonczyla.

    OdpowiedzUsuń