synkowo

synkowo

niedziela, 30 września 2012

Panieński i wysypka.


Fantastycznie spędziłam swój wieczór panieński. Zgodnie z prośbą, nie było roznegliżowanych panów, króliczych uszu, różowych piórek, wibratorów i tego typu gadżetów. Nie było przebierania się za pokojówki, pielęgniarki tudzież policjantki. Było spotkanie 11 bliskich mi bab, w ulubionym pubie, przy dobrej muzyce. Tylko my i barman. Mnóstwo śmiechu, dobre drinki ze specjalnie przygotowanej karty. I że cię nie dopuszczę, Było minęło i Wściekły Irek cieszyły się największym zainteresowaniem. Były wspaniałe, niezwykle praktyczne prezenty: książki, płyty, biżuteria, karnet do ekskluzywnego bieliźniarskiego na sporą sumę, karnet do spa, kosmetyki. Jednym słowem-rewelacja! Wróciwszy o 3.30 nad ranem do domu mimowolnie zajrzałam do Synkowego pokoju, choć Tymek nocował u Babci, nadal wysypany od stóp do głów. Po wizycie u lekarza diagnoza, a raczej jej brak zmartwiły nas. Okazało się, że Tymek ma bakterię w gardle, a wysypka ponoć jest na tle alergicznym. Ponoć, bo Syn nie jadł NIC nowego, nie pił także, nie zmieniłam proszku. Kąpiemy go w krochmalu, aplikujemy syropy za prawie sto złotych i czekamy. Co gorsze, w nocy pojawia się gorączka, ostatnio ogromna 39.8!Brałam Syna do łóżka, wypijał dawkę Ibufenu i czuwałam, sprawdzając systematycznie temperaturę, czy spada. Mam nadzieję, że wysypka wkrótce zniknie i Synko powróci do pełni sił.




6 komentarzy:

  1. Wspaniale, ze tak dobrze sie bawilas!

    Duzo, duzo zdrowia dla Tymka! Niech sie chlopak nie da zadnej chorobie ani alergii(?).

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały to musiał być wieczór z super babeczkami.Prezentów zazdrAszczam:D:D
    Tymek,do zdrowia wracaj i to już!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja świadkowałam mojej przyjaciółce i też zażyczyła sobie właśnie taki wieczór panieński - po prostu dobry czas w dobrym towarzystwie :) no nie mogłam nie spełnić jej życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że było fajnie :D i zdrówka Wam życzymy :*

    Po moim wieczorze pospałyśmy się wszystkie ile nas było na mojej podłodze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy dni gorączki wysokiej bardzo i wysypka zaraz to trzydniówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie trzydniówka, miał już i wysypka przy trzydniówce jest inna, no i znika szybko, podczas gdy ta utrzymuje się już dobre kilka dni, a skóra jest chropowata. No i widział Go lekarz już z wysypką, więc stwierdziłby trzydniówkę.

      Usuń