synkowo

synkowo

poniedziałek, 28 maja 2012

Niezbędniki.

Z powodu nagłego przyrostu Syna, szczególnie jeśli chodzi o wzrost, zmuszona byłam trochę odświeżyć jego garderobę. Body w rozmiarze 12-18 miesiąca już ledwo dopinają się w kroku, więc takowe w większym rozmiarze były priorytetem. Nie oszukujmy się, Syn będzie wysoki, co jeśli chodzi o mężczyzn uważam za ogromną zaletę. Może nie doścignie 1,92 m Taty, bo Matka ledwo 1,67 wyciąga, ale już teraz wzrostem przerasta swoich rówieśników. Jesteśmy fanami Tesco, szczególnie tego angielskiego, z którego paczka kurierem za niecałe 5 funtów przylatuje w góra cztery dni. Bodziaki w łódeczki skradły moje serce, podobnie jak pidżamki z autobusami. Jako że postanowiłam dłużej nie grzać Syna w śpiochach, taka nocna garderoba sprawdza się znakomicie. Z myślą o czerwcowych chrzcinach Kuzynków, a pogoda może być wtedy różna, zakupiłam też ten oto prosty sweterek, rozpłynęłam się, gdy założyłam go Tymkowi. Wyglądał nadzwyczaj elegancko! Jako że nocnikujemy Tymka od ósmego miesiąca powoli zbliża się czas próby majteczkowej. Fakt, że Synko załatwia się tylko po spaniu, czasem nie chce wcale usiąść na nocnik, ale bardzo wiele udanych prób za nami. Tym samym majtasy w czachy sprawdzą się szczególnie na działce, gdzie na pewno Tymko będzie biegał bez pieluszki. Skarpetki zamówiłam z myślą o jesieni, długie, gdyż tych krótkich letnich mamy pod dostatkiem. Ubrania z Tesco bardzo sobie chwalę, prane wielokrotnie nie nieszczą się, nie blakną, nie kurczą. Fakt, że większość zamawiamy z Anglii, bo u nas kolekcje różnią się znacznie. Tescowe rzeczy przystępne cenowo, a po zapisaniu się do newslettera zawsze przysyłają informację o promocjach, przynajmniej raz na dwa miesiące jest 25% zniżki na cały asortyment ubraniowy.







15 komentarzy:

  1. łee jakie fajne :) moje dziecie ma 6 miesięcy a noi ubranka od 9-10 msc :) hehe
    a majtki przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne :D prawdziwy niezbędnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. My nie nocnikujemy, ale slipy też nosimy :D Po co pupę grzać w pielusze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam Tesco. Mówisz, że wysyłka do Polski jest taka bezproblemowa? Może się skuszę, kurcze... Bo do nas mam czasem wrażenie, że jakieś marne resztki kolekcji trafiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny mankament, to że płatność tylko kartą kredytową, nie jak np. w Next zwykłą bankomatową. Bank nalicza swój kurs funta, ale nie jest on szczególnie drastyczny, o 10-20 gr wyższy niż w kantorze. Paczkę dostarcza kurier DPD. Warto śledzić te promocje zapisując się do newslettera, bo coraz częściej jest kilka dni ze zniżką, w ostatnich dziesięciu dniach już dwukrotnie były. :)

      Usuń
    2. Dzięki za tipy. Teraz muszę jeszcze tylko dorwać kogoś z kartą kredytową :D

      Usuń
  5. bardzo lubię Wasz gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, my Wasz też! :) Jak widziałam wyprawkę Wandeczki to już wiedziałam, że w kwestii ubraniowej na pewno nadajemy na tych samych falach!:)

      Usuń
  6. a wzrost w naszej parze przedstawia sie niemal identycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to prawda, tesco jest rewelacyjnie zaopatrzone w dziecięce ubrania.
    bardzo często tam kupujemy.
    bodziaki w łódki wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne ubranka. Ja czekam na przeceny. A z ubranej najbardziej sprawdza mi się Kappahl, choć ceny wysokie. Na szczęście z drugiej ręki mamy większość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Choruję na takie skarpetki!:D
    Też uważam za zaletę wysokość naszych Chłopców:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bodziaki w łódeczki świetne! I dużo granatu, za którym osobiście przepadam i nie brakuje go ani w szafie dziecięcej ani w mojej:) A Synko słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne ubranka
    syno - cudo
    a gumowa kaka - klasyka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!:) Decyzja o zakupie kaki została błyskawicznie podjęta po dwukrotnym uprowadzeniu takowej przez Syna z sali szczepień :)

      Usuń