synkowo

synkowo

wtorek, 20 marca 2012

Prezentowo.

Z okazji pierwszych urodzin Tymka odwiedziliśmy też Jego Pradziadków. W związku z tym, że są już wiekowi, nie chcieliśmy ich ciągnąć na przyjęcie, więc zamówiłam dwa dodatkowe torty i spędziliśmy z Synem czas u jednych i drugich. Tymko dostał „trochę” gotówki. Postanowiłam nie wpłacać jej na konto Syna, lecz od razu zakupić konkretne prezenty. Od dłuższego czasu przymierzałam się do kupna kolejnego kompletu pościeli. Wybór padł na niezawodną pościel Blanca-baby, której mamy już dwa komplety i świetnie się sprawdzają. Pościel jest niezwykle ładna (wybraliśmy wzór w sowy), ale przede wszystkim ze świetnej jakości francuskiej bawełny. Zmieniam pościel Syna praktycznie co tydzień, a ona choć często prana, nadal jest jak nowa, nie mechaci się, nie blaknie. W związku z tym, że szykuje się sezon wiosenno-letni, a tym samym będziemy dużo spacerować wynalazłam w sieci pudełeczka na żywność dla maluchów. Małe pojemniczki tum-tum są rewelacyjne, piękne zdobnictwo, cztery różne wielkości, do których można spakować zarówno owoce jak i chrupaczki, których Tymko jest ostatnio wielkim fanem. Plusem pudełek jest także to, że bardzo łatwo się otwierają. Z myślą o przyszłości przedszkolnej Syna, będzie On mógł zabierać w nich przekąski. Tymka dieta jest coraz bardziej urozmaicana, je On sporo produktów z „dorosłego” stołu i jak dotąd wszystko Jemu smakuje. Ostatnio wypróbował ryż, makaron, kluski na parze, ziemniaczki z jogurtem, potrawkę z kurczaka, pierogi, kopytka, klopsiki z indyka. Staramy się nie solić, na przykład gotując ziemniaki solimy na samym końcu. Warzywa też uwielbia, robimy brokuły i marchewkę na parze, wcina, że hej! Nawiązując do „dorosłości” Synkowej, zakupiłam także zestaw do jedzenia, miseczkę i talerz. Nie mogłam się zdecydować na wzór, więc wzięłam dwa różne. Zakupy w sklepie Tublu uważam za bardzo udane. Na pewno jeszcze się na coś skuszę w najbliższej przyszłości.  





5 komentarzy:

  1. Świetne zakupy,ten słoniowy komplet jest obłędny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobne michy macaliśmy, ale jeszcze za duże na Jula, bo nim Bidulek skończyłby jeść, to wszystko by wystygło:D
    Ale fakt, piękne są!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty!!
    Z firmy Blanca mam rogala do spania, właśnie w sowy i jeszcze mi się ten wzór nie znudził :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne prezenty!
    pościel genialna!

    OdpowiedzUsuń